tirsdag 30. september 2008

Noen knull er ikke som andre

På lørdag traff jeg ham igjen. Han jeg er i ferd med å forelske meg i. Jeg satt med sprellende gullfisk i hele kroppen og stjerner i øynene hele kvelden. Han laget mat til meg og passet hele tiden på at jeg hadde det bra. Fortalte meg at jeg var vakker, intelligent, deilig og hvor lykkelig han var over å se meg igjen. Det får meg til å tørre det jeg ofte ikke tør eller vil. Jeg faller hardt her.

Han holdt meg på pinebenken lenge. Helst ville jeg bare at vi skulle ta av oss klærne med en gang. Men han vil noe annet med meg. Det er anderledes. Jeg er ikke vant til det. Etter noen timer ba han meg om å sitte helt stille og tok tak i ansiktet mitt med begge hender. Han kysset meg mens jeg satt sånn. Vart og ømt. Kroppen min ble flytende og ville bare smyge seg omkring hver millimeter av ham. Men vi snakket mer. Om fine ting og viktige ting.

Han strøk over nettingsstrømpeleggene mine. Undret seg over at de var så myke. Hadde ikke tatt på en kvinne som bruker nettingsstrømper før.

Da vi en evighets øyeblikk senere lå nakne inntil hverandre holdt han meg i et hardt grep om håndleddet. Visket til meg at jeg skulle ligge stille. Ville at jeg bare skulle nyte. Ville være den som ga. Han ga meg en liten verden. Da han endelig trengte inn i meg var jeg lykkelig hinsides all glede.

Ingen kommentarer:

 
Site Meter