fredag 19. september 2008

Vått

Da jeg var nitten hadde jeg en kjæreste. Han var den første mannen jeg fikk orgasme sammen med. På et nålefiltgulv, mens moren hans sov i rommet ved siden av. Noen måneder senere opplevde jeg for første gang å ejakulere. Bortsett fra at jeg ikke visste hva det var, annet enn at det var veldig godt.

Han lå på magen og leste en tegneserie. Jeg var litt småmisfornøyd fordi jeg heller ville knulle enn å lese. Etter å ha blitt mildt avvist noen ganger la jeg meg på toppen av ham. Ved å bevege meg forsiktig over kroppen hans visste jeg at han antageligvis ville finne min kropp mer interessant enn en gammel tegneserie. Jeg visste såpass at han ble kåt av å kjenne brystene mine mot ryggen, jeg visste at noen småkåte lyder inn i øret hans ville fremprovosere en form for reaksjon, jeg visste at en rytmisk bevegelse i underlivet mitt antageligvis ville få ham til å hengi seg til lysten.

Jeg fikk det som jeg ville, og da han lot meg kle av ham var jeg utålmodig opphisset. Fordi det tente meg at jeg hadde den virkningen på ham, at jeg kunne få ham til å ombestemme seg og at jeg hadde kjent på hvor kåt jeg var hele den ulidelige tiden han hadde brukt på å lese.

Når han endelig trengte inn i meg bakfra tok det ikke lang tid før en følelse jeg aldri hadde kjent maken til spredde seg utover kroppens midte. Varm hengivelse. Inn i ryggraden nytelse. Total overgivenhet til gleden over mitt eget kjønn. Varmen ble til en våt stråle som skjøt ut av meg. En våthet jeg ikke forsto, men som innebar at jeg forsvant fra denne verden i noe som varte lenger enn alle andre orgasmer jeg hadde hatt. Nytelsen fant rom langt inne i meg et sted, som om den mobiliserte de aller best gjemte nervetrådene, innvendig og helt ut i hårtuppene.

Det tok mange, mange år før jeg opplevde den følelsen igjen. Når menn spurte meg om jeg sprutet svarte jeg alltid benektende. Det samme gjorde jeg da førsteelskeren min spurte da vi snakket om det, en god stund før vi i det hele tatt hadde tatt på hverandre. Han sa selvsikkert at han skulle få meg til å komme på den måten. Jeg ga ham vel en slags utfordring og mente at han aldri kom til å få det til.

Han klarte det. På første forsøk. Det tok ikke lang tid en gang, vi hadde ikke engang fått av meg undertøyet. Ved siden av at han er til å spise helt opp, fordi han er den vakreste mannen jeg har møtt, er han gudebenådet på det området. Jeg har forstått at det handler om ikke å gi seg, at det handler om å tørre og gå håndfast til verks, at det handler om å få g-punktet til å bevege seg.

Han klarer det med pikken også. Jeg elsker pikken hans. Fordi den er pen å se på, smaker godt, fyller meg perfekt og har en bøy som er skapt for å få kvinner til å sprute. Han skjelver av nytelse, biter seg i underleppa, stønner høylydt. Fordi han kjenner kjønnet sitt omfavnes av sammentrekningene i underlivet mitt og samtidig nesten druknes i de varme strålene av kåthet som med jevne mellomrom støtes ut av meg.

Jeg kommer igjen og igjen, så kraftig og vått at jeg nesten mister forstanden. Total overgivelse -total nytelse.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tenk å ødelegge en god tegneserieopplevelse på denne måten. Skamme seg :-p

Frk. Kanel sa...

mannen: he, he - jeg skammer meg aldri ;)

Karsten sa...

Fantastisk. Jeg har selv fått det til noen ganger med mine partnere, men endelig fikk jeg vite hvordan det føltes for henne...

Husk å ikke skamme deg :-)

 
Site Meter