torsdag 18. september 2008

Hva militæret gjør med menn

For en god stund siden hadde jeg et forhold til en mann som var yrkessoldat. Han hadde vært i noen av verdens farligste områder, han var opplært til å drepe, han kunne alt om våpen. For meg ble det tydelig at det i hvert fall er en ting menn lærer når de velger en militær yrkeskarriere.

Hver gang vi hadde sex ga han ikke så mye som en eneste lyd fra seg. Han var så stille at man kunne høre en knappenål falle. Sånn blir menn av å leve i en brakke sammen med mange andre.

Han likte at jeg tok ham med strap-on også. Hvorvidt det hadde noe med militæret å gjøre vet jeg ikke. Kanskje bortsett fra at det muligens er noe grenseoverskridene i å overgi seg så totalt når du kan drepe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du må se filmen «Bend over, boyfriend». Det er min favorittfilm om å strap-on-knulle menn. Ellers- jeg er stadig mer og mer forelsket i denne bloggen. Jeg har lyst til å skrive en hurra-hurra-anbefaling på min blogg, men det er _litt_ suboptimalt når en del folk fremdeles tror at du er meg :D

Frk. Kanel sa...

Ha, ha - takk for anbefalingen :)

Hurra-anbefalinger hadde jo vært strålende, men hyggelig å høre at du leser og liker også!

 
Site Meter