onsdag 17. september 2008

Langsomme knull

Noe av det deiligste jeg vet er sex som tar lang tid. Når en først bruker lang tid på å kysse. Tunger som dveler ved den andres lepper, tunge og munn. Kyssing som gjør at kroppen din blir gal av lengsel etter å berøres, men hvor hendene lar vente på seg. Det eneste som skjer er at du kjenner hvordan han blir hard inntil deg, du kjenner en stadig økende varme fra kroppen du klamrer deg til som om det var den siste menneskekroppen i verden. Det eneste som eksisterer er munn og dunkende kjønn.

Når hendene endelig berører meg skjelver jeg ved den minste lille berøring. Nakkehårene reiser seg i det myke lepper begynner å bevege seg under øret, samtidig som en hånd stryker lett og utforskende ned mot brystene mine hvor brystvortene sitrer av forventning. Slike berøringer kan gjøre meg hinsides kåt, av og til langt kåtere enn mye mer direkte stimulans. Fordi kroppen blir hypersensitiv, begjæret som vokser gjør hver millimeter av huden til en erogen sone som sender deilige ilinger ned mellom bena mine. Kun følelsen av fingertuppene får det til å bli dunkende vått, til en og samme tid er jeg desperat etter at han skal berøre kjønnet mitt - la en finger gli inn i meg samtidig som en annen kjæler med klitorisen min - samtidig som jeg bare vil nyte langsomheten og forventingen om noe mer.

Kler av hverandre. Ligge naken inntil den andre kroppen og nyte tilstedeværelsen av en annen og bli fullstendig oppslukt av nytelsen i deg selv. Jeg kan ligge lenge slik. Bare kjenne hvordan lysten vokser i meg. Når han endelig beveger seg nedover kroppen min med munnen sin er jeg så opphisset at jeg må bruke alt jeg har av selvkontroll for ikke å skyve ham ned mellom bena mine med makt. Selvkontroll til å vente. Selvkontroll nok til å hengi med totalt til øyeblikket. Selvkontroll til å vite at tilfredstillelsen er verdt å vente på.

Når munnen hans endelig når ned til kjønnet mitt. Når tungen hans endelig glir, vått og langsomt, over området der lysten er aller størst. Hvor tilfredsstillelsen ikke er langt unna. Men han har fremdeles all tid i verden. Pirrer meg enda mer. Hører meg klynke fordi jeg både vil ha mer og samtidig har mer enn nok med en myk, forsiktig tunge som beveger seg mellom kjønnsleppene mine. Vellysten ved smaken av kåtheten min får ham til å kjæle med seg selv, jeg kan høre ham puste stadig tyngere. Skjelvende tar jeg i mot kjærtegnene, dirrende og hylende tar jeg i mot munnen hans som forsyner seg stadig grådigere av meg.

Lyden av meg blir til et stort og høyt "Ja" i det øyeblikket orgasmen skyller over meg i bølge etter bølge og kroppen min blir overmannet av en glede fra en annen virkelighet. Revet ut av tid og rom er det bare nytelsen i min egen kropp som eksisterer.

Ingen kommentarer:

 
Site Meter