mandag 22. september 2008

Kukstim

Samtidig som jeg lurer på hva som egentlig foregår i hjertet mitt opplever jeg en kukstim uten sidestykke. Ved siden av de to elskerne jeg allerede har og hjertemannen, er det dukket opp tre stykker som gjør kur til meg. Seks menn å sjonglere mellom er litt i overkant. Alle tre er attraktive, veltrente og hyggelige. Så jeg klarer ikke å sette strek for noen av dem.

Foreløpig lar jeg meg bare rive med. Det finnes nok av tid til å velge. Jeg trenger ikke å gjøre det akkurat nå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kukstim er en passende betegnelse. Jeg skal ikke si det for sikkert, men jeg tror menn merker at man utstråler noe som muligens er tilgjengelig. Det samme gjelder for kvinner.

Frk. Kanel sa...

Anna:Det har defintivt vært en kukstim. Jeg vet ikke om det har med tilgjengelighet eller utilgjengelighet å gjøre. Kanskje er det en litt sånn merkelig omvendt situasjon: Fordi jeg har vært åpen for alt en periode dukker det opp en slik en som får hjertet mitt til å banke. Merkelig fenomen i hvert fall.

 
Site Meter