onsdag 24. september 2008

Fellatio

Av og til legger jeg hodet i min elskers fang når vi er i ferd med å avslutte en kveld i nytelsenes tegn. Han stryker meg igjennom håret og jeg stryker over den muskuløse magen hans. Hvis jeg legger meg helt inntil kan jeg kjenne lukten av meg selv fra pikken hans. En lukt som gir meg late etterdønninger av lysten jeg følte for ikke så lenge siden.

Jeg tar kjønnet hans i munnen min. Den er myk og smaker av orgasmene mine. Når jeg lar ham kjenne varmen og våtheten i munnen min blir han raskt hard mot tungen min. Han blir glatt og stor i det jeg lar leppene skli rolig oppover lengden av ham. Han stønner litt og lar meg vite at jeg svært gjerne skal fortsette.

For å få tilgang til hele ham glir jeg ned på kne mellom bena hans. Stryker håret bort fra ansiktet så han kan se hvordan jeg nyter å kjenne kåtheten hans i munnen min. Tungen min leker med ballene hans mens jeg kjæler med området ned mot anus. Jeg slikker meg oppover og lar ham gli dypt inn mellom våte lepper som omslutter pikken hans med bestemhet. Jeg suger i meg smaken av små dråper av kåthet som pipler ut av ham. Blir borte i nytelsen i at han nyter, blir døv for annet enn stønnene og ordene hans når han forteller meg hvor deilig det er, blir blind for annet enn den lystne pikken hans som bare vil ha mer. Hånden min glir mellom bena mine.

Ingen kommentarer:

 
Site Meter