mandag 8. september 2008

To menn


Jeg har hatt trekanter før. Med to kvinner og en mann. Første gang jeg gjorde det var det noe jeg hadde fantasert om lenge og så bestemte meg for å virkeliggjøre. Jeg var nysgjerrig på hvordan det ville være å ha sex med en annen kvinne, og jeg hadde lyst til å oppleve hvor kåt en mann blir av å ha to tilgjengelige kvinnekropper.

Da det skjedde var det noe som var planlagt i lengre tid. Vi hadde blitt kjent med hverandre på en fest og de ga umiddelbart uttrykk for at de likte meg særdeles godt. Å bli sjekket opp av to mennesker er nesten dobbelt så smigrende som å bli sjekket opp av en. Dobbelt så skummelt også. De to hadde et sterkt bånd som innebar at de kunne snakke med hverandre, diskutere meg, vurdere hvorvidt de ønsket den nærheten til meg. Når man er den tredje personen er man mye mer alene. De vet hvordan de skal tenne hverandre, de kjenner hverandres nakne kropper ut og inn og de er sammen om det. Men jeg var ikke redd. Fordi jeg stolte på dem og visste at de kom til å ta vare på meg.

Kvinnerkropper er deilige. Kvinnemunner er mykere og varmere enn menns lepper og tunger. Å ha sex med en kvinne var veldig anderledes enn jeg hadde trodd og å gi henne nytelse innebar at jeg tok små skritt hvor jeg fant ut hva hun likte og hvordan hun likte det. Menn er anderledes. Ikke at det nødvendigvis er så mye lettere, men det har jeg jo gjort utallige ganger før.

Den første gangen jeg hadde sex med to føltes litt uoverskuelig. Dels fordi jeg var hinsides kåt av alt det nye, dels fordi øyeblikket rev meg ut av virkeligheten for en stund og alt i hele verden ble redusert til kropper som jeg kunne ta på, smake på, nyte av. Ingenting annet eksisterte enn kvinnemunnen som slikket meg samtidig som han trengte inn i meg. Ingenting annet eksisterte enn kjønnet mitt og den myke huden, munnen og brystene hennes når hun hadde latt kjønnet hans gli langsomt inn i seg mens jeg lot munnen hans fylles av kjønnet mitt. Første gangen jeg hadde sex med to personer var fantastisk og overveldende. Det var pur nytelse, fullstendig hedonisme og etterpå var min glade kropp omsluttet av to glade kropper som varmet meg på hver sin side og lot meg slappe av i en ømhet jeg aldri før hadde opplevd.

Jeg har hatt trekant med to kvinner en god del ganger etter den gang. Men nå skal jeg prøve noe nytt. På et nettsted hvor mennesker som er interessert i slikt treffes har jeg funnet en vakker bifil mann. Han har hatt mange trekanter med to menn. Det er noe jeg har egentlig har hatt lyst til enda lenger enn å være kvinne nummer to. Å oppfylle denne drømmen er ren egoisme. Jeg ønsker å stå i sentrum for oppmerksomheten. Hvorvidt det kommer til å skje i løpet av de kommende ukene får jeg vite ganske snart. Fortelle om det skal jeg også.

2 kommentarer:

Greta sa...

Sitat: "På et nettsted hvor mennesker som er interessert i slikt treffes har jeg funnet en vakker bifil mann. Han har hatt mange trekanter med to menn."

For din egen skyld håper jeg det ikke er bimann4par fra CC.

Lykke til

Frk. Kanel sa...

Ikke noen bimann4par - og jeg er god til å sile ;) Men takk for advarselen!

 
Site Meter