mandag 15. september 2008

Når det brummer i underlivet

Det forskes på mye rart når det gjelder menneskers behov for kopulering. Nå har de visstnok funnet ut at kvinner tenner på lyden av motoren til en Maserati. Selv om jeg er en person som tenner på mye har jeg nok aldri tent på lyden av en bil. Noe som i følge denne viktige forskningen må skyldes at jeg omgir meg mest med biler av Polo typen og aldri har vært i en nærheten av en Maserati.

Noe man kan undres på er jo hvorvidt det er statusen til mennene som eier disse Maseratiene som får sevja til å stige hos kvinnene som befinner seg i nærheten av dem. Men siden det ikke ga like store utslag å høre en Laborghini virker ikke det som noen forklaring heller.

Når det gjelder mine manglende kåthetsutslag som en følge av brunstige motordrønn kan det kanskje skyldes at jeg ikke finnes bilinteressert. Men jeg kan bli kåt av brumming på min måte. Jeg møtte hjertesnakkemannen på lørdag. Han er kanskje en jeg kan forelske meg i. En flott mann på alle måter, og med verdens mest sexy stemme. Han har det jeg kaller "skuespillerstemme", en dyp bass som bærer i teatersaler. Når han lå tett inntil meg og snakket kunne jeg kjenne stemmen hans som en liten vibrasjon gjennom hele kroppen. Akkurat da kunne jeg ikke tenke meg noe deiligere i hele verden. Så all verdens Maseratier kan gjerne stå å brumme, men hans brumming vil uansett vinne.

Han kaller meg bringebærstump også. Det kan ikke gjøres bedre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg synes du skriver deilig.
Kan jeg linke til siden din?

Frk. Kanel sa...

anna: Tusen takk og selvsagt kan du det :)

 
Site Meter