onsdag 1. oktober 2008

Monogami

I går fikk jeg tilbud om å ha sex med trekantmannen igjen. Han kunne fortelle at han stadig tenkte på å trenge inn i meg mens han holder baken min i et fast grep. Et bilde som med jevn frekvens dukket opp i hodet hans. For noen uker siden hadde jeg sagt ja med en eneste gang. Bare bedt ham om å bevege seg over i min retning fortere enn svint.

Men hjertet mitt kjører berg-og dalbane i kroppen min for tiden. Jeg klarer bare å tenke på Ham. Kroppen min er fylt av lengsel etter berøring og nytelse, men den lengter bare etter Ham. Én eneste.

Så jeg måtte fortelle den deilige mannen som så gjerne vil trenge inn i meg at det passer dårlig om dagen. Fordi hodet og kroppen min er utilgjengelig for et annet begjær enn det jeg føler når Han forsiktig rører meg. Kroppen min har rett og slett gått hen og blitt monogam sånn helt av seg selv.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe..lurt av egen kropp er ikke verst å bli.
Men er det ikke hyggelig uansett å jenne seg begjært?

mirakel sa...

Det der har jeg tenkt på også.. hvis jeg møter en jeg liker blir jeg automatisk monogam. Veldig fort. Det er egentlig ganske fint.

Fin blogg. :)

Anonym sa...

Syns du virker nokså normal jeg ;)
Flott!
Hold deg til den ene du...
Så slipper du emosjonelle frustrasjoner og kjønnssykdommer.
Det går fint an å ta ut temmelig mye med kun en partner ;)
Lykke til!

Anna sa...

Jeg er litt enig med Mefisto lenger oppe i kommentarfeltet. Det er deilig å kjenne seg begjært.

Når det gjelder kjønnssykdommer er det da helt enkelt å unngå det.

Jeg følger med,Frk.Kanel.

Frk. Kanel sa...

Mefisto: Jeg elsker å føle meg begjært! Ingen fare! Jeg kan kanskje bli litt melankolsk av å måtte si nei innimellom.

Mirakel: Takk! Jeg er enig med deg i at det er fint. Nå er det skrekkelig lenge siden jeg har opplevd noe lignende sist så det er nesten litt skummelt å oppdage.

Anonym: Jeg har verken hatt emosjonelle frustrasjoner eller kjønnssykdommer når jeg ikke har vært monogam - så det er ikke noen bekymring. Akkurat nå tenner jeg på et annet plan enn jeg har gjort på lenge og det er fint det også :D

Anna: Selvsagt er det deilig! Noe av det beste som finnes ;) Kjønnssykdommer klarer de fleste som ikke lever et A4 sex-liv å redde seg unna. Det er leilighetspulerne som er verst på sånt - dvs. de som ikke har lyst til å ta noen forhåndsregler.

Anonym sa...

Hvordan unngår man kjønnssykdommer?
Er det bare med gummi?
Jentesex? Med gummihandsker?

 
Site Meter