søndag 7. september 2008

Hvorfor jeg vil skrive pulehistorier

Det er så ufattelig mange dumme mennesker som skriver om sex. Derfor føler jeg kallet. Dessuten vil de fleste som skriver om sex tjene penger på det. Så det er ikke pulinga som er viktigst.

Sex kan være det beste som finnes og derfor prøver jeg å ha mye av det. Jeg har bra sex, rå sex, lidenskapelig sex, pervers sex, følelsesløs sex, ny sex og rar sex. Så jeg har kanskje noe å fortelle om som de dumme folka ikke kan fortelle.

Kanskje jeg har et formidlingsbehov. Kanskje jeg bare har lyst til å fortelle grisehistorier. Kanskje jeg mest av alt bare har lyst til å fortelle at det meste er lov og at livet er til for å nytes.

Hva denne bloggen kommer til å bli vet jeg ikke enda. Men jeg håper den blir mer enn denne teksten her.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Frk. Kanel

Så fint at jeg dumpet over bloggen din!
Akkurat i min gate.

Anonym sa...

Hei Mefisto! Velkommen hit, jeg har lest deg en stund så jeg kan tenke meg at dette er i din gate ;)

Nattbris sa...

Deilig din blogg! Har lagt en egen kommentar på Håndfast, den hadde øyeblikkelig virkning!
Også har jeg linket til deg fra NATTBRIS. Om du gjør tilsvarende
-har vi et lite forhold...

ps får gjerne din epostadr. Skulle gjerne kontakte deg ifm et innlegg jeg arbeider med.

 
Site Meter