mandag 6. oktober 2008

Begjær

Jeg vil smake på hele deg. Jeg vil kjenne huden din mot min. Jeg vil kjenne hendene dine på baken min og munnen din mot min. Jeg vil merke hvordan du vokser mot magen min, hardheten av lyst.

Jeg vil la tungen min snakke med kroppen din. Finne den lystig og glad. Jeg vil begrave deg i munnen min og la kjønnet mitt gli over deg i lengsel. Jeg vil smake salte dråper av lyst mot tungen min. Jeg vil du skal fylle meg, gli inn i meg bakfra. Jeg vil føle at kroppen din skjelver av nytelse og at du puster tungt mot halsen min.

Det vil jeg. Og litt til.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Denne gjorde meg KÅT.
Fastbundet, olje, kvinnen på topp....og sakte...
Du traff meg mitt i kukhodet med denne, godt skriver du også!
Har skrevet en historie med et par av de samme elementene på http://nattbris.blogspot.com/2008/10/til-morgenkaffen.html
..en fantasi som ble til underveis, visste ikke jeg hadde slike lyster, jeg...
Kanel: I'm your man - anytime!
6 av 6 til deg, min kjære....

Nattbris sa...

kommenteren min skulle vært på håndfast da
Anders

 
Site Meter