fredag 3. oktober 2008

Hvor er du?

Han sender meg meldinger daglig. "Hvor er du? Du skulle vært her! I sengen min, naken. Så kan vi høre på regnet sammen og varme oss på hverandre. Jeg vil kysse deg fra hårrøttene ned til fotbladene. Jeg lengter etter deg."

Jeg er så lykkelig som jeg ikke har vært på lenge. Selv om jeg savner ham i endeløse dager vi ikke kan være sammen. Det er en del av dem. Fordi vi har forpliktelser. Fordi vi er voksne. Fordi det alltid er ting som må gjøres.

Så jeg får mye tid til å tenke. På smilet hans. På tankene hans. På kroppen hans. På kjønnet hans. Den fine, fine pikken hans som er stor og lysten i det den glir inn i meg. Hendene hans som kjæler med brystene mine og baken min. Pusten hans mot halsen min i det han beveger seg sakte inn og ut av meg. Hvordan han vrir seg i nytelse når jeg sitter på toppen av ham og griper ham millimeter for millimeter inn i meg. Han fyller meg med en stor og grådig kåtskap.

Hele dagen går jeg rundt med dunkende hjerte og dunkende vått kjønn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Da jeg leste dette falt denne teksten av Blondie inn i hodet mitt.

I love myself; I want you to love me
When I feel down; I want you above me
I search myself; I want you to find me
I forget myself; I want you to remind me

I don't want anybody else
When I think about you I touch myself
Ooh I don't want anybody else Oh no, oh no, oh no

You're the one who makes me come runnin'
You're the sun who makes me shine
When you're around I'm always laughin'
I want to make you mine

I close my eyes and see you before me
Think I would die if you were to ignore me
A fool could see just how much I adore you
I'd get down on my knees; I'd do anything for you

I don't want anybody else
When I think about you I touch myself
ahh ohh i don't want anybody else
oh no oh on oh no yeah

I love myself; I want you to love me
When I feel down; I want you above me
I search myself; I want you to find me
I forget myself; I want you to remind me

I don't want anybody else
When I think about you I touch myself
ahh ohh i don't want anybody else
oh no oh no oh no

I want you
I don't want anybody else
and when i think about you; i touch myself
ooh ooOoh ooOoh aaaaahhhh

I don't want anybody else
When I think about you I touch myself
Ooh I don't want anybody else
When I think about you I touch myself

I touch myself

 
Site Meter